praca kadry Szydłowiec, praca biurowa Szydłowiec, praca specjalista Szydłowiec
- Prowadzenie spraw kadrowych pracowników spółek, zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Sporządzanie dokumentów związanych z rozpoczęciem, trwaniem i zakończeniem stosunku pracy, w tym m.in.:
- sporządzanie umów o pracę oraz umów cywilno-prawnych oraz ich ewidencja zgodnie z obowiązującymi przepisami i zatwierdzonymi wzorami
- prowadzenie pełnej ewidencji komputerowej w systemach dot. kadr i płac
- sporządzanie i przekazywanie kandydatom umów, formularzy i niezbędnych dokumentów do zatrudnienia
- sprawdzanie zgodności wypełnianych i przekazywanych dokumentów z oryginałami
- prowadzenie akt osobowych zgodnie z przepisami
- prowadzenie list obecności, ewidencji urlopów, zwolnień chorobowych oraz innych przewidzianych prawem dokumentów
- wyznaczanie, ewidencja i kontrola terminów badań lekarskich , szkoleń BHP
- weryfikacja i obliczanie czasu pracy pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami
- wystawianie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
- Koordynacja współpracy z firmą zewnętrzną dotyczącą list płac, poleceń przelewów i księgowania wynagrodzeń
- Współpraca ze służbami BHP oraz Kancelarią prawną
- Obsługa ubezpieczeń grupowych i PPK
- Sporządzanie zestawień, raportów i analiz na potrzeby Zarządu
- Onboarding pracowników
- Organizacja narzędzi pracy dla nowego pracownika
- Udział w automatyzacji i optymalizacji działania Optimy oraz procesów kadrowych
- Ścisła współpraca z HRBP
Wymagania
Wykształcenie wyższe kierunkowe
Doświadczenie zawodowe w pracy w kadrach na samodzielnym stanowisku minimum 2 lata
Pełna zdolność do czynności prawnych
Znajomość przepisów prawa pracy systemu ubezpieczeń społecznych
Znajomość kodeksu pracy
Znajomość programów Płatnik, Optima Kadry i Płace, iPersonel, Outlook, Word, Excel
Wiedza w zakresie:
Prowadzenia spraw płacowych - współpraca z biurem rachunkowym w tym zakresie
przekazywanie do biura rachunkowego danych do sprawozdań GUS
sporządzanie dokumentacji ZUS (zgłoszeń, wyrejestrowań, zmian, dokumentacji zasiłkowej) oraz deklaracji, wysyłanie ich do ZUS
sporządzanie PIT-ów rocznych: PIT-4R/8AR, PIT-11
prowadzenie dokumentacji z zakresu PFRON, ZFŚS
Oferujemy
Samodzielne stanowisko
Umowę o pracę na pełen etat
Po okresie wdrożenia możliwość częściowej pracy zdalnej
Zatrudnienie w najbardziej przyszłościowej branży nowoczesnych technologii :)
Nowoczesne biuro
Pakiet medyczny
Ubezpieczenie grupowe
Klauzule informacyjne
Aplikuj